System do zarządzania siecią placówek handlowych opartą o PC-Market, pozwala na centralne zarządzanie m.in.:
- listą towarową
- cenami i promocjami
- kartami stałych klientów i systemem lojalnościowym
- kontraktami zakupowymi
- zamówieniami i dostawami
- fakturami i płatnościami.
Konsola Kupca analizuje sprzedaż, zakupy i stany magazynowe w oparciu o dane zbierane ze wszystkich sklepów.
Wspomaga optymalizację zamówień pod kątem doboru dostawców, warunków handlowych oraz sposobu realizacji zamówienia.
Pozwala zarządzać scentralizowaną siecią sklepów własnych jak również luźną siecią punktów franczyzowych.
Umożliwia integrację z programami finansowo-księgowymi FK i rozwiązaniami ERP.
Konsola Kupca pracuje w 500 sieciach z wielu branż, m.in.: w sieciach sklepów spożywczych, mięsnych, budowlanych, odzieżowych, kosmetycznych, obuwniczych, alkoholowych, a także w sieciach gastronomicznych, w piekarniach, drogeriach, stacjach paliw i w supermarketach.
Nowoczesny, unikalny system zarządzania siecią sklepów. Oprogramowanie KC-Menadżer pozwala w prosty sposób ewidencjonować sklepy, gromadzić i analizować dane z sieci sklepów, a także centralnie zarządzać pracą sklepów. Projektując system wzięliśmy pod uwagę szeroki wachlarz potrzeb organizacji zarządzających sklepami własnymi oraz franczyzowymi. Duże możliwości konfigurowania pozwalają dostosować system do konkretnego profilu działania sieci. System centralny KC-Menadżer współpracuje z programami KC-Firma/KC-Market nadzorującymi pracę sklepu.
Obsługa sieci sklepów własnych oraz franczyzowych
Sprawdzone rozwiązania dla branż FMCG oraz Fashion
Praktyczna ewidencja sklepów należących do sieci
Dostęp do raportów oraz wykresów zawierających informacje z całej sieci
Centralne zarządzanie listą towarów, cenami, promocjami, dostawcami oraz kontraktami zakupowymi
Sieciowy system lojalnościowy
Centralna lista użytkowników oraz uprawnień
Szerokie możliwości konfiguracji systemu
Cena netto wersji podstawowej:
10 000 zł (+ opłata za każdy sklep podłączony do systemu)